En snabbis

Jag vet att jag inte skriver så ofta längre, ledsen för det, men det finns inte riktigt tid för allt!

Den här veckan har vi spenderat på sightseeing med Svante och Linn, grillkväll, en shoppingtur på maknaden och igår blev det vinprovning med Robert och Liz. Fullt upp och full fart! Idag skulle vi ha åkt till stranden men det hann vi inte med tyvärr. Synd då det är sjukt varmt och helt klarblå himmel, men men, vi har ju hela sommaren på oss...

I morgon är det flygning igen och på lördag är det midsommar fest. Jodå, de firar faktiskt midsommar här med, lite förvånande kanske, men vi är glada för det. Blir nog ingen sill och nubbe kan jag tro. JAg lovar att rappotera senare hur den italienska midsommarfesten ser ut, när jag vet mer  =)

Hoppas vädret vänder för er där hemma snart, här har vi haft över 30 grader de senaset veckorna och det är helt stilla i luften, så det känns snarare som 40 grader. Italienarna säger att som det är nu ska det vara i Augusti, så något är inte riktigt som det ska, men det är skööönt i värmen!

Salladsgubben fortsätter att komma förbi, inte varje dag men någon gång då och då, nu senast kom han med körsbär och morötter  =)

Massor med kramar

Kommentarer
Postat av: Marianne

GLAD MIDSOMMAR !!!

2009-06-19 @ 17:34:10
Postat av: Marianne

GLAD MIDSOMMAR !!!

2009-06-19 @ 17:40:52
Postat av: mormor

glad o trevlig midsommar,,oj vad man blir avundsjuk här är regn grårusk 10 gr. varmt kväll midsommarafton,,alla sitter inne i stugorna o vill inte ut,,men jag har tittat på gamla kort svensk midsommar ska se ut så,,nu i veckan får vi kanske lite bättre de lovar sol iallafall.,ha det så bra njut av solen när ni får,,,kram från en regnig mormor

2009-06-19 @ 22:08:25
URL: http://snobben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0