Bilder från julen 2010

Vi spenderade veckan innan jul samt julafton och juldagen i Heby. Annandagen var vi hos Emmas farmor och farfar i Norsborg.
Emma fick sanslöst många paket och hon lyckades inte öppna ett enda själv, men glad är hon över alla julklapparna!
Här är några av dom  =)



Men favoriten är så klart denna! Hon tutar på tutan och gasar in i allt som står i vägen!



Men vi backar lite i tiden och går tillbaka till innan alla paketen öppnades, då fanns det en stor samling under granen som man kunde pilla på.



Lite stå-träning hann morfar och Emma med också



Hemma hos farmor och farfar kollade vi in fiskarna i akvariet



Den här bilden bara måste jag ta med, men jag vet inte vad minen betyder faktiskt! Vi satt och åt så kanske är det; STÖR MIG INTE NÄR JAG ÄTER KÖTTBULLAR!  =)



Emma och faster Annelie leker med en av alla julklapparna



Så, där kom lite uppdatering av vad vi pysslat med. Nu är det snart helg igen sen börjar ett nytt år och nya tag med bloggen. Jag ska bli bättre, kan nästan lova det... Tack för att ni fortsätter kika in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0