Trött och klagar

"-Kom ut nuuu..." säger vi varje dag, men ingen respons från Emma... Det är tungt nu, ont i ryggen, bäckenet, magen ömmar, orkar inte göra någonting, ligger mest i halvkoma i soffan, eller som idag, i sängen, fast klockan är ett på dagen... Orkar inte... Kjell sköter markservicen, kommer med  kaffe, mackor, ostbågar, choklad eller vad det nu kan vara som lockar mest för stunden. Det går åt mycket ostbågar just nu, det är väldigt gott... Vad skulle jag göra utan dig? Du är fantastisk som orkar och gör allt jag ber om, fast jag är grinig och inte så lätt att förstå ibland...
3 veckor kvar ungefär, hur ska vi orka vänta så länge? Jag som är så otålig... Här om dagen åkte jag till Farsta centrum bara för att göra något, men orkade inte ens en timme, dels för att det inte är kul att titta på kläder eftersom ingenting passar i alla fall, dels för att folk bara är i vägen och tycker att det är helt okej att puttas med armbågar och annat bara för att jag inte går så fort... Jag andades så tungt när jag kom hem och bara tokdog i soffan och frustade när jag kom hem.
Tackar gud för att jag inte har ett jobb jag måste gå till, det hade aldrig funkat! Eller så kanske det hade gjort att jag haft tankarna på annat håll och inte tyckt så synd om mig själv hela tiden, vad vet jag, men just nu trivs jag väldigt bra här i sängen och tänker inte gå upp på hela dagen, om jag får bestämma, och det får jag ju!

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Know the feeling!!

Om det är till nån tröst=I

efter att jag slutade jobba blev det bara värre.. Att gå hemma hela dagarna och ändå inte klara av att plocka upp nåt man tappar på golvet stärker inte självförtroendet direkt=S Tur att vi har stadiga karlar som tar hand om oss!=)

BF+6 idag.. NU börjar det bli RIKTIGT drygt=)

Kram till er alla tre!

2010-02-24 @ 13:28:45
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/
Postat av: julia

det här fixar du!!

2010-02-25 @ 09:19:06
Postat av: Fadern

Men Hallååå, det bara vifflar till så är hon 15 å du e sååå pinig!!!

2010-02-26 @ 19:15:00
Postat av: Fadern

Tänk på mig då, jag är faktiskt Jätteförkyld.

2010-02-26 @ 19:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0