Säg den lyckan som varar..

Bara timmar efter sista inlägget började jag må illa, men kom tidigt i säng och var inställd på att sällskapa med Linnea i butiken på onsdagen oxå, men icke sa nicke... Natten bestod av hängande över toastolen. Inte alls kul, dels för att det är trixit att träffa rätt när magen tar i kanten på toastolen, dels för att det absolut värsta jag vet i livet är att kräkas. Kräks aldrig på fyllan, aldrig dagen efter eller nått sånt, för det är såå vidrigt. Men vi ska inte gå in mer på det, nått jobb blev det inte på onsdagen i alla fall, däckad i sängen till fredag, framåt kvällen började jag känna mig okej och åt mat för första gången på nästan tre dagar. Vi såg "har du hör talas om Morgans", eller nått liknande, vilken skräpfilm... Men men, idag mår jag i alla fall bättre, men det är många små-krämpor som har kommit smygande den sista tiden. Mycket ont i ryggen, i höfterna, halsbrännan är förjäklig mm. Men det är ju "bara" 7 veckor kvar nu så det får väl gå...  =)
Börjar längta nu faktiskt, sängen är på plats och bäddad, vagnen står här och väntar, kläderna ligger vikta i skåpet, ja, hon är välkommen nu den lilla råttan som leker ailien där inne och inte kan vara stilla mer än 30 minuter åt gången.
Renoveringen/uppackningen går sakta framåt, vi har fortfarande ett badkar som läcker, men jag prov-badade i alla fall igår och det bubblar åtminstone! Klädkammaren har fått en större dörröppning så att vagnen går att köra in smidigt, men det är inte målat ännu och lister saknas. Har fortfarande ingen tv-bänk och ingen ny tv, men det ska inhandlas snart, har inga problem att vara utan tv faktiskt, men jag behöver förvaringen för att kunna packa upp kartonger, så snart, snart... =)
Sänglampor inhandlades idag så sovrummet är i praktik klart. Det artar sig med andra ord!
Nej, nu är fiskgratängen klar i ugnen, dax för mysmiddag.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0