Skarpnäck, målning och mage

Länge sen, sorry, men vi har lite för mycket att göra just nu!
Vi har fått nycklarna till lägenheten i Skarpnäck, vi har rivit ut golvet i vardagsrummet som var lite vattenskadat, köpt ett nytt, mörkt golv, som ligger och väntar. Kjell har spacklat och slipat väggar och fönster idag så i morgon kan vi börja måla, taket och alla väggar vita till att börja med. Eventuella färger och tapeter tar vi senare, nu ska allt bli vitt vitt vitt.
Allt har inte gått så smärtfritt eftersom killen som flyttade ut inte vet vad flyttstädning innebär, så igår blev det en sväng till Ikea för att köpa nytt avlopp både till bad och kök, då det var så igensatt att det inte gick att få rent, fy fasen så äckligt säger jag bara...
Ugnen tog ett par timmar att få ren, kylen och frysen var fulla i mat och så fortsätter det...
Skit tråkigt!!
Magen växer och mår bra, mycket rörelse fortfarande, vecka 30 nu så det är väl 10 veckor kvar som mest nu. 18 kg har jag gått upp så det börjar kännas i ryggen, men jag klagar inte, jag har det väldigt bra och blir ompysslad hela tiden. Kjell har börjat knyta skorna på mig till och med, det är ju sååå långt ner till golvet!!  =)
Ska få göra ett nytt ultraljud på tisdag för att se att allt är okej där inne, ska bli spännande att se hur trångt hon har det! Eftersom hon känns så mycket så tror jag att hon är en ganska lång tjej, men vi får se, håll en tumme för att allt är bra!  =)
//

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Klart att allt är bra=)

Kul att få göra ett till UL!!

Vi är inne på v 35, så max 7 veckor kvar. Sjukt fort har det gått!!!

Lycka till med lgnht och allt=)

2010-01-09 @ 19:07:18
URL: http://twistedsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0