2010-03-07

Tiden går, sakta men säkert framåt, 7:de mars redan, men det känns verkligen inte som vår ännu, även fast solen tittar fram för andra dagen i rad. Det är för kallt för att gå ut, även fast det är vackert. Jackan går ju inte att stänga så jag stannar inne, i soffan, men datorn på magen.
Har precis sett "Plura & Mauros kök" på tv8.se, kolla in det, helt galet bra!
Magen mår bra, vi ropar och tjatar på henne varje dag nu att hon ska titta ut, men inte... Ingenting funkar... Bara att vänta, vänta och vänta... Otålig, JA, en aning kanske...  =)
Börjar ju redan få datumförslag från familjen så givetvis ska vi ha gissningslek här på bloggen, skriv en kommentar om vilket datum ni tror så kommer det en lista. Som information bör ni kanske vet att planerat datum är den 26 mars.
Hade en jättetrevlig lunch och eftermiddag i Uppsala i fredags, fantastisk mat på Park In, lite vardagslyx men oj så trött jag var på kvällen efter att ha varit på rull hela dagen. Som tur var hade älsklingen städat, fixat och donat, och dessutom gjort lasagne så jag kunde bara slappa hela kvällen och inte lyfta ett finger.. Ja, jag har det väldigt bra ibland!
Lördagens middag blev oxå mycket trevlig, massor med mat och sen melodifestivalen så klart. Trist att det inte är några bra låtar, men det är ju tradition att följa, så vad gör man?
Nu ska jag lyssna på Eldkvarn och tvätta, over and out!

Kommentarer
Postat av: mormor

ballerina kommer den 10 mars på Adas namnsdag

2010-03-07 @ 14:37:06
Postat av: Marianne

Nej,hon kommer att va kvar där inne tills värmen kommer förstås o lukten av våfflor. Alltså våffeldagen 25 mars.

2010-03-07 @ 19:49:04
Postat av: Fadern

Fel, fel, fel!!

22 Mars tittar hon ut och säger: Grattis på namnsdagen Morfar.

2010-03-07 @ 20:12:40
Postat av: Vronkan

vilken fin mage du har!! =) Skönt och slippa bristningar och så! Själv ser jag ut som en zebra...

Får jag gissa så tippar jag nog på natten 26/27 mars, eftersom hon varit fixerad så länge=) Hoppas hoppas hoppas du slipper gå längre än så!!!

2010-03-08 @ 16:06:59
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0