2010-03-12

Jäklar vad ni var intresserade av att gissa, jag har aldrig varit inne på bloggen så ofta som den senaste veckan, jätteroligt!
Nu är det bara att vänta och se, ni har ju spridit ut er ganska bra så vi bockar väl helt enkelt av under tiden.
Just nu är allt bara tungt, trist, långtråkigt, tungt, jobbigt, tungt, tröttsamt, tungt osv....
Trodde, enligt allt jag läst att rörelsen jag kännt så länge i magen skulle avta, eller sluta helt nu, eftersom bebisen blivit så stor därinne, är ju faktiskt färdigväxt idag, men det stämmer inte!
De senaste dagarna har det varit disco kombinerat med boxningsträning (slag nedåt) och fotbollsträning (sparkar upp mot höger revben)! HAr inte sovit på två nätter för det bökas runt precis hela tiden. Så här har det inte varit innan!
Rastlös liten plutta kanske... Vem kan hon brås på... =) Ont gör det i alla fall och obehagligt är det för det är så mycket och tungt är det att böra alla extra kilon. Har gått upp 23 kg nu och de senaste två veckorna har jag nog samlat på mig en hel del vatten för skorna vill inte passa och kläderna spänner lite här och var... Det är inte chockladen!!! Det är vatten!!! Eller hur?????  =)
Annars, förutom väntan och ledan så händer det inte så mycket här tyvärr. Kjell klarade sitt sista prov för taxilegitimationen så nu är det bara en internkurs kvar på Taxi Sthlm sen lär vi inte se så mycket av honom mera, kommer då att jobba dag eller natt med det, samt att snart börjar ju ballongsäsongen idag.
Mycket TV, mycket tid på Facebook, (vad gjorde man innan facebook??) vilar mycket, eftersom jag inte får sova osv.
Vi hörs längre fram!


10 mars Mormor Kerstin
14 mars Elin Lennartsson
16 mars Kusin Cecilia
17 mars Tybblon  (kl 02.48)
18 mars Lill-kusin Sarah
19 mars Christian, ballongvän från Österrike
20 mars Jennie
21 mars Moster Suss
22 mars Pappa Kent
23 mars Kjell
24 mars Syster Julia
25 mars Mamma Marianne
26 mars Veronica Svedin
26 mars Linnea Lewander
27 mars Katarina Pettersson
27 mars Anna Strandberg
28 mars Tobbe Söderqvist
30 mars Andrea, ballongvän från Österrike
31 mars Maria Björk Carleborg
1 april  Åse Edsborg
1 april Per Lesser
2 april Ove
4 april  Maria Majsan Lindström
4 april Moster Madeleine

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Klart att det är vatten! Kommer bara rinna av dig så fort hon är på rätt sida om magen=)

Våran prins var inte heller stilla en minut av sista tiden. Tack och lov gjorde det inte så ont för min del, och jag sover så hårt att det inte väckte mig på nätterna, men visst kan man få panik över att aldrig får vara ensam i sin kropp?

Snart är det över!=) ååh, försök njuta över att bara vara två. Det var det mest underbara med sista tiden, tyckte jag=)

Kramkram!

2010-03-12 @ 11:11:28
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag tror minsann på den 26e!

2010-03-12 @ 11:49:02
URL: http://leamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0