2010-03-21

Blev så sjukt förolämpad idag... Gick ut på en promenad i solen och letade upp det som kallas "Återbruket" här i Skarpnäck, det är precis som det låter, en second hand butik. Jättetrevligt tyckte jag! Hittade en ljusstake i smide men den hade ingen prislapp, frågade lite försynt tanten i butiken vad den kostade, och fick till svar, din plånbok ser ut att tillåta 20 kr, så vi säger det, blir det bra?
Jag höll på att stoppa en hundring i fejset på henne, bara för att, men jag höll mig.. Allvarligt, hur ska jag tolka det, om inte som en förolämpning!??!
Småskrattade när jag gick därifrån, men ju längre dagen har gått, desto mer irriterad blir jag! Jag hade jeans och en stickad tröja på mig! Hur kan hon avgöra vad jag har råd att betala eller inte? Om jag inte hade pengar att betala med hade jag väl inte valt en ljusstake, eller???


10 mars Mormor Kerstin
14 mars Elin Lennartsson
16 mars Kusin Cecilia
17 mars Tybblon  (kl 02.48)
18 mars Lill-kusin Sarah
19 mars Christian, ballongvän från Österrike
19 mars Tomas Klockseth
20 mars Jennie
21 mars Moster Suss
22 mars Pappa Kent
23 mars Kjell
24 mars Syster Julia
25 mars Mamma Marianne
26 mars Veronica Svedin
26 mars Linnea Lewander
27 mars Katarina Pettersson
27 mars Anna Strandberg
28 mars Tobbe Söderqvist
29 mars Elin Lennartsson
30 mars Andrea, ballongvän från Österrike
31 mars Maria Björk Carleborg
1 april  Åse Edsborg
1 april Per Lesser
1 april Tomas Klockseth
2 april Ove
4 april  Maria Majsan Lindström
4 april Moster Madeleine

Kommentarer
Postat av: Vronkan

men usch!! hemska männska! Om det var ett skämt var det ju ett fruktansvärt klantigt och dåligt skämt!

Visst är det hemskt när man blir förolämpad och inte kommer på svar på tal förrens långt efteråt?

2010-03-22 @ 22:31:41
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/
Postat av: Ögonblink

Men va faen, jag hade blivit vansinnig och faktiskt tryckt upp den där hundringen i snoken på henne...med vilken rätt får hon säga så?



Vi hoppas på att hon lider någon form av syndrom som göer att hon måste häva ur sig skitsnack....nån variant på Touretts eller nåt.



Kram på dä!

2010-03-24 @ 08:01:18
URL: http://ogonblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0