Jag vet att ni väntar...

... men än så länge har varken orken, lusten, tiden eller orden kommit till mig.
Allt är för nytt än så länge, det går inte att beskriva alla känslor och tankar kring detta lilla mirakel jag har ligger bredvid mig. Det går inte att beskriva kärleken till den mest perfekta lilla tjej som existerar. Det går inte att förklara alla tårar som helt plötsligt kommer, bara genom att titta på henne.
Att se denna lilla kombination av oss två, denna lilla ängel som vi skapat, den vackraste lilla varelse som finns, det går inte att sätta ord på just nu.
Ni får hålla ut, vänta in, snart kommer orden, snart kommer ni att få veta allt som händer hos oss, men inte just nu.
Vill egentligen bara meddela att vi mår bra, Emma mår bra, jag mår bra och stolta pappan mår bra.
Vi har dörren öppen och ni får komma och hälsa på oss precis när ni vill, slå en signal innan bara.

Emma Maria Abrahamsson, född 25 mars 2010 kl 14.49
3 380 gram och 50 cm lång



Kommentarer
Postat av: Vronkan

Det är så underbart med allt det nya!! Man vill bara uppleva det om och om igen=)

2010-03-29 @ 10:34:57
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0