Snurr, bök och bråk

Boink, uff, ah, eller vad är det det brukar stå i serietidningarna när man får en smäll? Känns som att allt jag gör just nu är att stönar aj, oj, hm osv för det är ett jäkla farande där inne fortfarande. Kan sitta länge och bara studera magen då den liksom böljar, studsar och håller på. Ibland gör det ont, ibland är det bara mysigt, men det tuffaste är nog den lilla foten på höger sida, precis under revbenen, som puffar och bråkar. Det går verkligen att känna att det är en liten fot, och petar man tillbaka tar det bara någon sekund så kommer svaret, en lite hårdare kick!
Mycket häftigt!
Sitter här med mitt te, rosenbladste ska det vara har jag läst, ska tydligen vara jättebra både innan och efter förlossningen och faktiskt är det riktigt gott, så det går ner någon kopp om dagen för tillfället.
Har fått ett tips om man vill få igång sammandragningarna, en dryck med vatten, citron, ingefära och cayennepeppar men väntar lite med den, låter inte så lockande för att vara helt ärligt, tror det är rätt äckligt!
Fortsätter stryka namn från listan, men jag lovar att jag håller inte inne på henne med flit, hon är mer än välkommen ut just nu, bara tung och bråkig där inne, vore betydligt roligare att få se den lilla råttan komma till världen snart än att behöva gå och vänta så här!

10 mars Mormor Kerstin
14 mars Elin Lennartsson
16 mars Kusin Cecilia
17 mars Tybblon  (kl 02.48)
18 mars Lill-kusin Sarah
19 mars Christian, ballongvän från Österrike
19 mars Tomas Klockseth
20 mars Jennie
21 mars Moster Suss
22 mars Pappa Kent
23 mars Kjell
24 mars Syster Julia
25 mars Mamma Marianne
26 mars Veronica Svedin
26 mars Linnea Lewander
27 mars Katarina Pettersson
27 mars Anna Strandberg
28 mars Tobbe Söderqvist
29 mars Elin Lennartsson
30 mars Andrea, ballongvän från Österrike
31 mars Maria Björk Carleborg
1 april  Åse Edsborg
1 april Per Lesser
2 april Ove
4 april  Maria Majsan Lindström
4 april Moster Madeleine

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Hallonbladste har jag läst överallt!! Om du nu vill prova huskurer vill säga=) Själv tror jag inte ett smack på sånt, så det var aldrig nån idé för min del.

Det bästa är nog att bara vila och vänta. Och ställa in sig på två veckor över tiden, så slipper man bli så jäkla besviken när dom inte trillat ut på bf=)

2010-03-18 @ 07:23:27
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0