2010-03-24

Sista träffen med barnmorskan är avklarad, allt såg bra ut, mycket vatten, bra storlek, bebis-hjärtslagen var på 138, mitt järnvärde hade gått upp till 127 (startade på under 100...) och sista dagen hon får stanna där inne är satt till 6 april, då är det dax att ringa sös och be om igångsättning om hon fortsätter att envisas, men jag vägrar att gå hela påsken med den här magen, innan dess måste det ha hänt nått!!
Har jobbat hårt idag, varit ute och gått på stan, varit till IKEA en sväng, rivit i klädkartonger på vinden och packat undan mamma-kläderna (psykologiskt) och fram med vår och sommarkläder. Till största delen för att förrådet vart fullt och vi behövde mer plats, men det är skönt att ha det gjort, vinterjackan har jag ju ändå inte fått på mig sen i november så den behövde ju faktiskt inte hänga framme längre....  =)
Nu ska jag lägga mig och vila en stund, tycker att jag är värd det, sen fortsätter vi!

10 mars Mormor Kerstin
14 mars Elin Lennartsson
16 mars Kusin Cecilia
17 mars Tybblon  (kl 02.48)
18 mars Lill-kusin Sarah
19 mars Christian, ballongvän från Österrike
19 mars Tomas Klockseth
20 mars Jennie
21 mars Moster Suss
22 mars Pappa Kent
23 mars Kjell
24 mars Syster Julia
25 mars Mamma Marianne
26 mars Veronica Svedin
26 mars Linnea Lewander
27 mars Katarina Pettersson
27 mars Anna Strandberg
28 mars Tobbe Söderqvist
29 mars Elin Lennartsson
30 mars Andrea, ballongvän från Österrike
31 mars Maria Björk Carleborg
1 april  Åse Edsborg
1 april Per Lesser
1 april Tomas Klockseth
2 april Ove
4 april  Maria Majsan Lindström
4 april Moster Madeleine

Kommentarer
Postat av: mormorsmor

grattis mormor marianne får du första barnvakten????bra jobbat o vilken duktig pappa grattis sköt om er

2010-03-26 @ 23:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0