8 månadersbesiktning

Då har vi varit på BVC igen då, hon klarade det galant, inga konstigheter alls. 10 500 gram och 72 cm lång. Fortfarande stor tjej, men det är bara bra nu när hon är sjuk precis hela tiden. Förkylningen går in på vecka 5 och började om i helgen igen med febertopp på 38,6 grader och snoret bara forsar ur näsan.
Idag är det bättre men hon är fortfarande trött och gnällig. Vill sova nära, gärna på mig, inte i sin egen säng, så i lördags gick jag och lade mig vid halv tio och igår var hon nio, annars vägrar hon sova. Ikväll försöker Kjell men han är kvar därinne fortfarande så jag tror inte det går något bättre idag heller...
Stackars liten.. Snoret rinner ner i halsen och hon hostar så hon nästan kräks..
Hon har fått Mollipect men det smakar ju så fantastiskt illa så det går knappt att få i henne en milliliter åt gången. Hon spottar, fräser och RYSER. Usch...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0