Onsdag

Då har vi landat i snöiga Heby då. Jäklar va vitt och fint det är är, snön ligger i drivor och jag fick börja med att skotta gatan för att kunna parkera bilen. Otrolig skillnad från Skarpnäck där vi promenerade en sväng i morse innan vi gav oss av, slaskigt, blött och grått.
Här var det andra bullar! I morgon ska Emma få känna på snö för första gången! Undrar om hon vill rulla ner för pulkabacken med mig...? Nä, jag ska skona henne från det denna vinter, det får nog bli nästa år =)

Hon har gjort sitt bästa för att charma mormor och morfar hela eftermiddagen och kvällen (inget svårt jobb för henne), visat att hon kan stå med gåvagnen i flera minuter utan att någon håller i henne, visat hur hon racar med gåstolen, fram och tillbaka, hon kan låta som ett monster med sin hesa hals (flåsar typ..) och ibland tittar hon på lampan när man frågar vart den är, men vi fick tjata en hel del...
Det blev några trevande krypförsök i deras säng också, men det var för att hon drog sig fram i täcket, fuskisen.. =)

I morgon blir det nog en tur till Sala, inte mycket shopping för mig dock, jag glömde plånboken hemma i Stockholm.. Tokigt, men vi får försöka klara oss ändå.. Som tur var så hade Kjell tankat bilen innan vi drog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0