Hund och husvakter i Heby

Nu har dom åkt, dom rackarna. En vecka på Kreta, 28 grader varmt, sol, bad osv. Ja, vad har vi här hemma, lite regn, blåst och 12,6 grader ute. Mmm, vad säger man..
Inatt vid halv fyra stor Knut nedanför sängen och gnydde så då måste dom ha åkt precis och han vill ju inte sova själv, så han fick ligga i vår säng. Emma och jag delade säng inatt eftersom vi burit in hennes säng i mamma och pappas sovrum så vi kan sova där under veckan, så Knut kröp in under täcket och gosade in sig i vår värme.
Två promenader har vi hunnit med så här långt, Emma nerpackad i fleeceoverall i vagnen, mellan regnskurarna. Nu vräker det ner så nu blir det ingen på ett tag, men det är ju det positiva med att vara här och ha Knut, mycket ut och gå blir det! Just nu ligger de och sover båda två, laddar batterierna lite!
Nähe, om man ska ta och tända en brasa kanske? Vi har 20 grader här inne, så det vore faktiskt ganska mysigt, men då blir det ingen gåstol för Emma... Det känns lite riskabelt!
Röstat har vi gjort oxå, redan igår faktiskt. Men orkar man sitta uppe och kolla ikväll? Jag vet inte det ja... Vi får se hur det blir. Beror på Emmas humör under eftermiddagen. Tanden som är på väg upp ställer till det lite i munnen, ont ont ont gör det, senaste dagarna har varit lite kinkiga, men idag har det varit lite bättre. Kanske väntar den med att spricka upp, vi får vl se. Har laddat med alvedon i alla fall.
______________________
Alltså, jag får inte med radbrytningar och annat när jag laddar upp mina inlägg, någon som vet vilken inställning som gått fel???

Kommentarer
Postat av: Ogonblink



Jag blir också galen på de här radbrytningarna, men jag har kommit på att om man står på sista ordet - innan man vill göra ett radbryt - och sen håller du in shift och trycker enter - då får du ett "mjukt" enterslag - och det verkar vara vad som krävs.



Vad skönt att ha ett helt hus för er själva förresten =)

2010-09-19 @ 21:31:17
URL: http://ogonblink.blogg.se/
Postat av: Jennie

TACK ELIN! Ska prova det så fort jag kommer på nått nytt att skriva. Ja, vi har det jättebra, stora ytor att köra gåstolen på =)

2010-09-19 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0