Emma 1 år

Lilla fantastiska grodan fyller 1 år idag. Det känns helt galet. Helt galet att för ett år sen kom hon till oss, till mig, en liten ängel som har berikat mitt liv så otroligt mycket. Gjort mig större, starkare och bättre. Gjort mig mer förstående, mer osjälvisk och gett livet en ny mening.

Idag har vi varit i Stockholm och träffat Emmas pappa, farmor, farfar och faster. Emma fick paket, så klart, och en egen liten tårta. Efter en massa lek och stoj kom vi hem till en lägenhet där mormor och morfar, med hjälp av mormor K, skruvat ihop sängen så nu bor vi första natten i nya lägenheten. Vi hade dessutom fått de fina gardinerna uppsatta och det var allmänt pimpat! Helt fantastiskt! Så vi fortsatte firandet med att bjuda dom på middag. Emma lekte en stund med alla nya leksaker och tog sen en dusch och somnade ovaggad i "nya" sängen, (tack Katta och Nils!)

I morgon är det dop på schemat, älskade lilla Ronja, som "fyller" 6 månader idag, döps i kyrkan i morgon och det ska givetvis firas!



På söndag är det kalas hos oss, då blir det tårta igen, släkt, vänner och barn och förhoppningsvis fullt ös hela dagen! Välkomna!




Kommentarer
Postat av: Satu

Grattis söta Emma! Vi kommer givetvis imorgon =) <3

2011-03-26 @ 08:53:56
Postat av: Linda

Stort grattis till emma:)

2011-03-26 @ 18:08:23
URL: http://ljeriksson.blogg.se/
Postat av: angelica

Grattis i efterskott Emma ;) hoppas att ni mår bra,kram

2011-04-12 @ 14:14:03
URL: http://www.angelicas.se
Postat av: Linda

Jag tittar jätte gärna på den:) nu är jag avslöjad haha.

2011-05-14 @ 11:04:40
URL: http://ljeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0